K A M I R A

فتوبلاگ بندرعباس سیتی - فتوبلاگ کامیرا

K A M I R A

فتوبلاگ بندرعباس سیتی - فتوبلاگ کامیرا

espera

قصه بعد از ظهر جمعه:

Previous / Next

آخرین پرنده فروشهای توی کوچه داشتند پولهایشان را توی جیبشان می گذاشتند و بساط خود را جمع می کردند که به ناهار و استراحت ظهر جمعه شان برسند. کوچه خلوت بود، اما پسرک هنوز با دو قفس پر از کبوتر زیر آفتاب نشسته و به پرنده هایی که قرار بود بفروشد خیره شده بود.

ازش پرسیدم: همه رفتند، تو چرا هنوز نشستی؟ به آرامی گفت: منتظر برادرم هستم. گفتم: برادرت کجاست؟ گفت: رفته ساندویچ بخره. گفتم: بعدش می رین خونه؟ گفت: نه ما ساعت ۲ می ریم. و به ساعتم نگاه کردم، ۱۲.۵ ظهر بود، گرما و شرجی داشت آن رو سگش را نشان می داد.  گفتم خونتون کجاست؟ با همان خجالت و معصومیت گفت: شهرک. گفتم کفترهات رو هم که نفروختی. چیزی نگفت، فقط مثل اینکه چیزی را یادش انداخته باشم به پشت قفس خزید و به کبوترهای داخل قفس، که تمام روز را منتظر آزادیشان بودند خیره شد.

ازش عکس که می گرفتم یکی گفت: "این پسر مریضه، عکسش رو نذاری توی روزنامه!" یا چیزی شبیه با آن. و تازه متوجه شدم که پسرک چقدر بی حال و رنگ و رو رفته است.

عکس را گرفتم و به سمت خانه راه افتادم. در راه به قصه پسرک کبوتر فروش فکر می کردم، و به قصه خودم، و به قصه همه آدمهایی که پشت قفس هاشان به انتظار نشسته اند تا ساعت ۲ برسد...

نظرات 8 + ارسال نظر
فرزان 1385/06/14 ساعت 02:11 ق.ظ http://farzanm.co.sr

سلام....بله......چقدر دردناک

ماه لی لی 1385/06/14 ساعت 10:37 ق.ظ http://abi-e-aram blogfa.com

نگاه را می توان التیام بخشید دل را چه؟؟؟/

[ بدون نام ] 1385/06/15 ساعت 08:34 ق.ظ

"این پسر مریضه، عکسش رو نذاری توی روزنامه!"

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مثلث 1385/06/15 ساعت 02:50 ب.ظ

سلام
به نظر من ازش تمام کبوتر هایش را میخریدی
البته با پول خودت

سلام صادق جان ... عکس جداً خوبی گرفتی ... و توضیحاتت هم عکست رو زیباتر کرده ... اگرچه واقعاً دردناکه ... مرسی از عکس خوبت و موفق باشی .... راستی من آپدیت کردم .../

بندری 1385/06/16 ساعت 04:30 ق.ظ

ببین که غم چه گونه در درون سینه ام قطره قطره اب میشود.
حتمن این عزیز مسئولیت زندگی خانواده اش را عهده دار است و از رفتن به دبستان هم محروم نموداری از زندکی زحمت کشان ایران جهان سوم

علی 1385/06/19 ساعت 03:42 ق.ظ http://porteghaly.blogfa.com/

هم عکس قشنگ بود هم متنی که به کار بردی خیلی قشنگ بود

الهام 1385/11/01 ساعت 12:23 ب.ظ

:(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد