K A M I R A

فتوبلاگ بندرعباس سیتی - فتوبلاگ کامیرا

K A M I R A

فتوبلاگ بندرعباس سیتی - فتوبلاگ کامیرا

soledad

solitude

Previous / Next

از دنیای شلوغ و فریب دهنده‌ی رنگها خسته شده‌ام، تا اطلاع ثانوی از عکس رنگی خبری نیست! به آرامش نیاز دارم. کلی عکس سیاه و سفید دارم که از این به بعد آنها را می بینید. کاش همه چیز از همان اول سیاه و سفید آفریده شده بود...

نظرات 13 + ارسال نظر
صغری لکزایی فر 1386/02/25 ساعت 02:30 ق.ظ

سیاه و سفید زیباست؛ اما هیچ چیز رو به خاطر دیگری نفی نکن .
همه چیز در جای خودش زیباست.

پوریا 1386/02/25 ساعت 11:13 ق.ظ http://photoblog.aksnevesht.com

سیاه و سفید رو دوست دارم....
رنگی رو هم دوست دارم...
ای کاش قسمتهای زشت دنیا سیاه و سفید بود و قسمتهای زیبا رنگی.

بهشب 1386/02/25 ساعت 01:09 ب.ظ

زیاد لازم نیست فکر کنی یابرای حست دلایل قانع کننده پیدا کنی . اینطور باعث میشه که بخودت تلقین کنی که ای وای همه چیز خسته کننده است یا ای روزگار لعنتی من چقدر افسرده ام . خودمون برای خودمون درد و ناراحتی میتراشیم با زوم کردن مغز روی مسائلی بیهوده که در اطرافمان میگذرد سعی کن فعال باشی وکمتر فرصت تنهایی به این مغز لعنتی بدی (منظورم فکر بیهوده است که از بیکاری در مغز پرسه میزند)

بهشب عزیز،

من افسرده نشدم. من این روزها شاد ترین آدم روی زمین هستم! فقط زدم تو کار سیاه و سفید، ‌همین!

ابراهیم 1386/02/25 ساعت 04:41 ب.ظ

عکاسی که از رنگ بیزار شود مانند موسیقی دانی است که از صدا !
همانقدر که گاهی سکوت برای زیباتر شدن یک قطعه موسیقی لازم است شاید بی رنگی هم جلوه ی عکس را بیشتر کند!
اما این خدایی که من می بینم با همه مهر و محبتش به حرف من و تو کاری ندارد و کار خودش را می کند!!!

سیدجلال 1386/02/25 ساعت 10:46 ب.ظ http://kolger.blogsky.com

سلام
یعنی چه؟ (کاش همه چیز از همان اول سیاه و سفید آفریده شده بود...)

ما چه گناهی موکردن؟ خیلی دلت سیاه سفید شوا یه تا عینک دودی بزن.

(امشو حس شوخیم گل ایکردن. جدی مگه)

سلام
مطمئنا اگه از اول همه چی سیاه و سفید افریده می شد ؛سیاه و سفید برات جذابیت امروز و نداشت

جذابیت...

کسی که همیشه دوستت دارد 1386/02/26 ساعت 03:56 ب.ظ

خیلی عزیزی عزیز من همیشه از عکسات خوشم میاد مخصوصن سیاه وسفید چون دید هنریش از رنگی بالاتر میباشد همچنین انتخاب سوژه اش مشکلتر.

شما لطف دارید دوست عزیز. ویندوز ۹۸؟

روح اله بلوچی 1386/02/26 ساعت 05:24 ب.ظ

سلام

محسن مریدی 1386/02/26 ساعت 06:53 ب.ظ http://s29.blogsky.com

سلام استاد
چه خبرا تبریک میگم
راستی یه سر هم به من بزن منتظرم

مثلث 1386/02/26 ساعت 08:31 ب.ظ http://www.mosallas.blogsky.com

سلام
شما کارت درسته...
اون شخصیت تو عکس هم بد جوری تو فکره
تنهایی زیبایی داره
موفق و پیروز باشی

مهدی 1386/02/27 ساعت 12:32 ب.ظ

سلام
من به تعدادی از عکسهای شما نیاز دارم . لطفاً با من تماس بگیرید .

با تشکر

من 1386/02/28 ساعت 11:04 ب.ظ

من و تو هیچ وقت به توافق نمی رسیم در این زمینه..
من عاشق رنگم
رنگهای جیغ قرمز. سبز. زرد. آبی..

[ بدون نام ] 1386/02/29 ساعت 06:59 ب.ظ

سلام...
نیستی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد