K A M I R A

فتوبلاگ بندرعباس سیتی - فتوبلاگ کامیرا

K A M I R A

فتوبلاگ بندرعباس سیتی - فتوبلاگ کامیرا

viento

wind

Previous / Next

با شکوه هر چه تمام تر می روی. رفتنت را نظاره می کنم، و در می یابم که هیچ چیز در دنیا به تساوی تقسیم نشده است!

نظرات 14 + ارسال نظر
علی 1386/03/06 ساعت 08:38 ق.ظ

سلام کامیرا عزیز.
اندوهی که در نوشته پایین هستن اصلا در خود عکس نین....
برام خیلی جالبن حس و حال عکس یه روز ساده و خاطره انگیز توی ذهن تداعی اکنت.یه گردش دوستانه به صرف کالباس و چیپس سرکه نمکی البته ترجیحا روزون آخر سال که موقع برگشت سرت به شیشه ماشین بچسبونی و با جاده و آینده حال بکنی و گهگاه رو به کسونی که ازت سوال اپرسیدن فقط یه خنده تحویل هادی چون تو اصلا تو باغ نهی...
ولی نوشته پایین...
کامیرا جان ترجیحا تائید مکن.موفق باشی خیلی خیلی خیلی راستی مه هنوز منتظر ترجمه هستم صبرم هم زیادن.

حس شما از عکس آنقدر زیبا بود که حیفم آمد تایید نکنم. اما باید بگویم متن هایی که گاه گداری در زیر عکسها می نویسم هیچ ربطی به خود عکس ندارند. ترجمه هم می کنم، صبر!

ابراهیم 1386/03/06 ساعت 12:55 ب.ظ

اما سایه سیاه بالای ابرها کمی این حس را با ترس و اضطراب قاطی کرده!

سیدجلال 1386/03/06 ساعت 12:58 ب.ظ http://kolger.blogsky.com

سلام
ای دو تا غیظن؟

بلوچی 1386/03/06 ساعت 02:05 ب.ظ http://parparook.blogsky.com

سلام
امیدوارم تو جشنواره میراث بازهم جایزه بگیری

مریم 1386/03/06 ساعت 04:55 ب.ظ http://Ardvisoor.persianblog.com

نوع نشستن دو نفر و آسمان بلند بالای سر نوعی حس روحانی میدهد خیلی جالبه ممنون

محسن مریدی 1386/03/06 ساعت 05:05 ب.ظ http://s29.blogsky.com

سیاه و سفید یا هر دو سیاه یا هر دو دل سفید ؟؟

پوریا 1386/03/06 ساعت 06:32 ب.ظ http://photoblog.aksnevesht.com

بگریز!
می دانم پرنده ها مست اند
از آسمان های پَرتابی
و کفِ ناشناخته.

خدنگ 1386/03/07 ساعت 01:30 ب.ظ http://khadang.blogsky.com

سلام...
دوربین نوشت با مجموعه عکسهای پروانه ها میزبان شماست!
یاحق

قابل توجه فوتوبلاگ داران از طریق سایتی که آدرسش در قسمت سایت وارد شده میتونید عکسهاتون رو از 1 دلار تا 3 دلار یا حتی بشتر بفروش برسونید .
با حفظ قانون کپی رایت و لیسانس عکس خودتون
ولی عکس حتما باید برای شما باشه .
من عضو شدم
گفتم شاید شما دوستان هم علاقه داشته باشید.

حسن بردال 1386/03/08 ساعت 12:46 ب.ظ http://loor.blogsky.com

تبریک میگم. مثل اینکه فعلن فعلنا افتادی روی دور مقام دوم. انشالا دفعه‌ی بعد واسه مقام اولی بری بالا.

سلام و تبریک به صادق طاهری عزیز
انشاءاله کسب مقام وموفقیت همیشه همراه تو باشه

آریان 1386/03/08 ساعت 10:39 ب.ظ http://shureparvaz.blogfa.com

واقغاْ زیبا و پر معنی هست. موفق باشید

سلام پدر نامهربانم!

آقای پدر من دیگه طاقتم طاق شد و مجبورم زبان به اعتراض بگشایم!

بابا چرا به فکر من نیستی؟
چرا بین بچه هات تبعیض قایل میشی؟
من فرزند ارشد شما هستم ولی شما نسبت به من خیلی بی اعتنایید، مدام به فکر این ورپریده(فتوبلاگ) هستی و خیلی تابلو اینو از من بیشتر دوس دارید. شما رو به خدا این انصافه؟

هر چند وقت یه بار هم که غیبت میزنه وقتی برمیگردی تازه میبینیم واسه خاطر این خانوم رفتید عکس بچینید!

پدر میدونید چرا همش نقره ای(دوم) میشید؟
آه منه که دامنتونو که نه پاچه تونو میگیره! حالا هی به من بی مهری کنید.

این حرفهای خصوصی « یک پسرِ فراموش شده» بود به پدرش تایید نکنید پدر جان!

با همه ی بی اعتناییهایت دوستت دارم بابا!
منو به روز کن لطفا!

*** پسرت سیتی***

پسر عصبانی ام،

خودت که خبر داری دات کام شدی و قراره به زودی با طراحی جدید و حتی اسم و آدرس جدید به همه معرفی بشی و تبدیل بشی به بزرگترین سایت خبری و فرهنگی و هنری هرمزگان در اینترنت با چند نویسنده! کمی صبر کن، منتظر فرصت مناسبی برای اکران هستم!

پدر بزرگوار.

پدر جان ببخشید قصد نداشتم باز حرف بزنم ولی چیزی که نوشتید مجبورم کرد.

اول جیغ کشیدم از خوشحالی که میخواید دات کامم کنید ولی ادامه شو که خوندم زار زدم!

شما فکر میکنید با طراحی جدید اسم جدید آدرس جدید نویسنده های جدید چیزی از من می مونه؟!
اون که دیگه من نیستم ،
سایت فرهنگی هنری هرمزگانه!
نه وبلاگ بندر عباس سیتی...

خدایی با این خبر حالمو بد فرم گرفتید پدر!

البته چنین سایتی اگه راه بیفته فوق العاده س!
ولی من چی میشم؟
« بندرعباس سیتی دات بلاگ اسکای» چی میشه؟

واااای با این همه خاطره ی خوب و بد میخواید منو از صحنه ی روزگار پاک کنید...
آخی ! لوگوی خوشگل من...
کامنت دونی های پر خاطره ی من...
از حالا دلم برای خودم، برای اون قالب آبی م تنگ شد...

چه بی خبر و یکباره کشته شدم!

خدانگهدار.......
پسر بی نهایت غمگینت: بندرعباس سیتی دات بلاگ اسکای

(میگم نمیشه اون سایته رو راه بندازید منم بمونم؟؟؟)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد