K A M I R A

فتوبلاگ بندرعباس سیتی - فتوبلاگ کامیرا

K A M I R A

فتوبلاگ بندرعباس سیتی - فتوبلاگ کامیرا

él

peyman

Previous / Next

پیمان، بازیگوش ترین دوست دنیا است.

نظرات 4 + ارسال نظر
م 1387/02/07 ساعت 02:52 ب.ظ http://www.oxinads.com/?a=3398

با سلام . تبریک میگم – وبلاگت عالیه – باید اعتراف کنم که یکی از باحالترین و به دردبخورترین وبلاگهایی که تا حالا دیدم وبلاگ شماست . راستش همه چی داره و میتونم بگم که یه وبلاگ کامله . ولی از یه چیز خیلی تعجب کردم !!! همه کسایی که وبلاگ بزرگی دارن با استفاده از یک طرح ساده صاحب درآمدی میشن و مزد کارشون رو میبینن ولی در وبلاگ شما چنین چیزی ندیدم ! فکر کردم شاید کلا از موضوع خبر نداری- به هر حال چون وبلاگت رو پسندیدم میخوام بهت یاد بدم آخه از مطالب توی وبلاگت خیلی استفاده کردم .
میتونی با گذاشتن یک بنر تبلیغاتی توی وبلاگ که جای آنچنانی نمیگیره ماهانه تا حدود 50 هزار تومان درآمد اینترنتی داشته باشی .
من بعد از این که نظرم رو نوشتم اسمم رو مینویسم ولی به جای آدرس وبلاگ خودم اسم یک سایت درآمد زا رو میزارم-روش کلیک کن و برو توش-در عوض آدرس خودم رو انتهای همین نظر مینویسم .
وقتی وارد همون سایت درآمد زا شدی از سمت راست-بالا بر روی عضویت کلیک کن وعضو سایت شو – بعد از اتمام ثبت نام با پیغام "بعد از 24 ساعت فعال میشوید و ..." رو به رو میشی . یعنی بعد24 ساعت دیگه میتونی با نام کاربری و رمز عبوری که توی ثبت نام دادی وارد محیط خودت بشی . بعداز اینکه وارد محیط خودت شدی برو به قسمت "تبلیغلات گرافیکی" و از اونجا چند تا کد جاوا بردار و در قسمت ویرایش قالب وبلاگ خودت کپی کن – توی وبلاگت چند تا تبلیغات میاد که با هر کلیکی که بازدیدکنندگان وبلاگت بر روی اون ها میکنن امتیازت میره بالا – بعد از اینکه امتیازت به 25 هزار تومان رسید پول رو به شماره حسابی که توی ثبت نام وارد کردی میریزن . من که بازدید آنچنانی ندارم ماهانه فقط 30 تومن در می آرم ولی بعضی از دوستام که بازدیدشون زیاده ،ماهانه 200 هزار تومان هم در می آرن . به هر حال امیدوارم کمکت کرده باشم . به ما هم یه سری بزن :
www.Minos.BlogSky.con

رحیمیان 1387/02/08 ساعت 08:24 ق.ظ http://www.rahimian.blogsky.com/

سلام
... و یکی از دوست داشتنی ترین دوستها... نه؟

بدیس 1387/02/08 ساعت 08:58 ق.ظ http://aask.blogsky.com/

سلام .عجب دوست بازیگوشی.اگه عینکشو می زد بازیگوش ترنشون می داد

[ بدون نام ] 1387/02/08 ساعت 02:58 ب.ظ


دومین جشنواره عکس خلیج فارس

PERSIAN GULF photo festival
جهت کسب اطلاعات بیشتر در وبلاگ فرادیدwww.faradid.blogsky.com

یا به آدرس: سازمان میراث فرهنگی . صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان واقع در خیابان دانشگاه مراجه و یا ۹۲-۶۶۷۹۴۸۹-۰۷۶۱ تماس حاصل فرمائید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد