K A M I R A

فتوبلاگ بندرعباس سیتی - فتوبلاگ کامیرا

K A M I R A

فتوبلاگ بندرعباس سیتی - فتوبلاگ کامیرا

respiración

breath

Previous / Next

نظرات 7 + ارسال نظر

سلام صادق عزیز ... عکس قشنگی شده ... کادر خوبی داره ... کمی بلر شده که به حالت وهم آلود عکس کمک کرده ... فقط به نظرم کمی در آسمان نویز وجود داره ... اگر مشکل نویز داری میتونی از برنامه Neat Image استفاده کنی ... کارش عالیه ... موفق باشی ... آزاد

نوید 1385/06/09 ساعت 03:14 ب.ظ http://chikoo.blogsky.com

سلام.
فقط خواستم از لطف و راهنماییهای دیشبت مجددا تشکر کنم.
من از بلر و نویزه چیزی نمیفهمم ولی به نظرم در نوع خودش این عکس جالبه

غلم 1385/06/09 ساعت 03:57 ب.ظ http://sarekoocha.blogsky.com

ای دگه عسکه کجان ؟ بندرن یا جایی دگه ؟
به هر حال جونن ...

شب گرد 1385/06/09 ساعت 06:31 ب.ظ http://nightwalker.blogfa.com

کادر حرف نداره
رنگ جای کار داشت نه؟ به اندازه کافی آسمون داره فکر میکنم ظهره برای همین یکم نور بد وارد شده
موفق باشی

من 1385/06/09 ساعت 09:24 ب.ظ

تو قبلیه کامنتیدم!
خیلی جالب بود..
یاد یه سوتی عمیق افتادم تو کتاب جغرافی دبیرستانمون که نوشته بود میشه از بندر تا هرمز رو تله کابین زد. ما هم بی سوااااااات! چو انداختیم که آی مردم از بندر تا هرمز تله کابین زدن شما بی خبرین!
البته پیاده رفتن از اینجا تا هرمکز یه کمی غیرعادی تر به نظر می رسه!

من 1385/06/09 ساعت 09:25 ب.ظ

هرمز منظورم بود!

بندری 1385/06/11 ساعت 03:01 ق.ظ

سلام کامیرا
خیلی جونن رنگ ابی دریائی و تک درخت .کجان ؟بندر یا جای دگه؟موفق ببی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد